Okołooperacyjne całkowite żywienie pozajelitowe u chorych chirurgicznych ad

Niedożywionych pacjentów poinformowano o badaniu zgodnie z wytycznymi VA i poproszono o udział. Ci, którzy odmówili zrobienia tego zostali przydzieleni do niedożywionej, niezandernizowanej grupy i obserwowani w celu monitorowania powikłań pooperacyjnych. Randomizowane grupy i monitorowanie powikłań
Pacjenci, którzy wzięli udział w badaniu, zostali losowo przydzieleni przez wygenerowane komputerowo liczby losowe do grupy TPN lub grupy kontrolnej. Pacjenci z chorobą nowotworową i bez tych pacjentów zostali losowo przydzieleni osobno w celu zapewnienia równego podziału między grupami. Pacjenci, którzy początkowo zgodzili się na udział w badaniu, ale później wycofali się, nie poddawali się już żadnym zabiegom żywieniowym opartym na protokołach ani testom, ale monitorowano je w celu monitorowania powikłań pooperacyjnych; ci pacjenci zostali włączeni do końcowych analiz.
Pacjenci z grupy TPN otrzymywali okołooperacyjny TPN przez cewnik do żyły centralnej w dawkach wzrastających przez 72 godziny do dziennej wartości kalorycznej 1000 kcal powyżej spoczynkowego wydatku metabolicznego, jak zdefiniowano w innym miejscu.4 Pięćset pięćdziesiąt kilokalorii dostarczono jako lipidy (Intralipid, KabiVitrum Laboratories, Alameda, CA), a pozostałą część jako dekstrozę. Krystaliczne aminokwasy (Freamine III, Kendall McGaw Laboratories, Irvine, CA) dostarczano przy stosunku kalorii do azotu wynoszącym 150 kcal: g azotu. Witaminy (MVI-12 [10 ml], Armor Pharmaceutical, West Chester, Pa.) I pierwiastki śladowe (mieszanka pierwiastków śladowych [1,0 ml], Pancerz) dostarczano codziennie, a elektrolity dostarczano jak wskazano klinicznie.
Dzienne spożycie TPN zostało uznane za wystarczające, jeśli spożycie makroskładników było .85 procent obliczonego celu. Optymalny TPN został zdefiniowany jako 7 do 15 dni przedoperacyjnego leczenia na odpowiednim poziomie. Pacjenci, którzy nie otrzymali optymalnego TPN, zostali włączeni do końcowych analiz, ale zostali zidentyfikowani jako nieoptymalnie potraktowani. Pacjenci otrzymujący TPN mogli jeść zgodnie ze wskazaniami klinicznymi; zanotowano ich spożycie doustne, ale nie uwzględniono ich w określeniu adekwatności dziennego spożycia makroskładników. Po operacji TPN był kontynuowany przez 72 godziny; następnie może być kontynuowane lub zakończone, jak wskazano klinicznie.
Pacjenci kontrolni nie otrzymywali TPN (lub wymuszonego podawania dojelitowego) przed operacją lub przez pierwsze 72 godziny po operacji. Następnie można wprowadzić TPN lub karmienie w tubę, jeśli jest to wskazane klinicznie. Pacjentom z grupy kontrolnej podawano dietę doustną, jak wskazano klinicznie. Ich spożycie żywności było monitorowane przez dietetyka, ale liczenie kalorii nie zostało przedstawione na wykresie, chyba że na prośbę lekarza pacjenta.
Pacjenci otrzymujący TPN przeszli operację po otrzymaniu odpowiedniego TPN przez co najmniej siedem dni. Pacjenci kontrolni przeszli operację po co najmniej 3 dniach obserwacji linii podstawowej. Operacja była wcześniej dozwolona w obu grupach, jeśli było to klinicznie wskazane.
Pacjenci byli monitorowani pod kątem powikłań związanych z operacją lub terapią TPN od dnia randomizacji do śmierci lub po operacji 90 dni. Komplikacje sklasyfikowano jako poważne lub niewielkie, a także jako zakaźne lub niezakaźne. Monitorowanie obejmowało codzienną obserwację pacjenta i przegląd wykresu, kontynuowanie po wypisaniu z dwutygodniowych wizyt w klinice, wywiadach telefonicznych lub obu
[przypisy: twoja poczta expro, aktywator wody atara golden, balu balu białogard ]

0 thoughts on “Okołooperacyjne całkowite żywienie pozajelitowe u chorych chirurgicznych ad”

1. [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: tabletki na gardło[…]