Konieczne są dalsze badania, w tym porównania molekularne i genetyczne, w celu ustalenia, czy ten krętek jest nowym gatunkiem treponeme lub nowym podgatunkiem T. pallidum. Potrzebne są dodatkowe badania, aby określić, czy ten organizm przyczynia się do patogenezy chorób przyzębia. Finansowanie i ujawnianie informacji
Częściowo wspierane przez nagrodę od University of Missouri Weldon Spring Endowment Fund (na rzecz GRR), kontrakt (N00014-89-C-0033) od dowództwa marynarki ds. Badań medycznych i rozwoju (do GRR) oraz National Institutes of Health grant (AI-18988) (do SAL i SAB-Z.).
Fragmenty tej pracy zostały zaprezentowane podczas dorocznego spotkania American Society for Microbiology w Anaheim w Kalifornii 15 maja 1990 roku.
Jesteśmy wdzięczni dr. R. George i JN Miller za hojne darowizny kultury treponeme, dr C. Cobb za próbki surowicy i płytki nazębnej, dr Brendy Bohaty i pani Sherelene Pratt za pomoc w analizie próbek łysinek oraz Paulowi Millerowi za fotomikroskopię .
Author Affiliations
Od Wydziałów Stomatologii Dziecięcej (GRR, MAW, KSW) i Periodontologii (DFA), School of Dentistry, Oregon Health Sciences University, Portland; Departament Medycyny, Szkoła Medycyny, University of Washington, Seattle (SAB-Z, SAL); i Naval Dental Research Institute, Great Lakes, III. (LS). Prośba o przedruk do Dr. Riviere w Departamencie Stomatologii Dziecięcej, School of Dentistry, Oregon Health Sciences University, 611 SW Campus Dr., Portland, OR 97201-3097.

[hasła pokrewne: dentysta zgorzelec, hemikolektomia, lemar olsztyn ]

0 thoughts on “Identyfikacja krętków związanych z Treponema pallidum w martwiczym wrzodziejącym zapaleniu dziąseł i przewlekłym zapaleniu przyzębia ad 5”

1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: dentysta wola warszawa[…]