Giant Cang Ganglion

1 miesiąc ago

90-letnia kobieta przedstawiła trzymiesięczną historię szybko powiększającej się zmiany torbielowatej w aspekcie zginaczy jej lewego piątego palca. Zmiana była delikatna i powodowała upośledzenie funkcji. Dokonano klinicznej diagnozy torbieli zwojowej, powstałej z pochwy ścięgna zginacza. Cystę zassano i ściśnięto, a po rewizji sześć tygodni później nie stwierdzono żadnych nawrotów. Ganglia są torbielami torbieli, które najczęściej występują w grzbietowej części nadgarstka, chociaż mogą pojawić się w innych miejscach. W większości przypadków są one przymocowane do pochewki ścięgna lub torebki stawowej. Są one zwykle bezobjawowe; jednak mogą powodować objawy, gdy uderzą w naczynia krwionośne, ścięgna lub nerwy. W zależności od miejsca i wielkości zmian mogą powodować zmienne upośledzenie funkcji.
90-letnia kobieta przedstawiła trzymiesięczną historię szybko powiększającej się zmiany torbielowatej w aspekcie zginaczy jej lewego piątego palca. Uszkodzenie było delikatne i powodowało upośledzenie funkcji. Dokonano klinicznej diagnozy torbieli zwojowej, powstałej z pochwy ścięgna zginacza. Cystę zassano i ściśnięto, a po rewizji sześć tygodni później nie stwierdzono żadnych nawrotów.

[podobne: trombofilia diagnostyka, kwas moczowy badanie cena, apteka dyżurna wieliczka ]
[więcej w: aktywator wody atara golden, trafico, metformax sr 500 ]

0 thoughts on “Giant Cang Ganglion”

1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: psycholog dziecięcy Warszawa[…]